שיקום הפה ואסתטיקה

הלבנת שיניים

הלבנת שיניים הינה טיפול מהיר ובטוח על בסיס חומר מחמצן. טרם ביצוע ההלבנה יש לבצע בדיקה כללית לשיניים על מנת לוודא את תקינותן. ההלבנה מתבצעת בפגישה במרפאת השיניים ובנוסף, ניתנת למטופל ערכה להמשך טיפול וחיזוק ביתי. התאמתך לטיפול זה תקבע בפגישה אישית.

ציפויי חרסינה

טיפול אסתטי שמטרתו לשפר את מראה החיוך. ציפויי חרסינה לשיניים דורשים הסרה מועטה של חומר שן, או ללא הסרה כלל, ומתאימים לשיניים בגוונים שונים, שיניים שבורות, בעלות מרווחים ובמנח לקוי. התאמתך לטיפול זה תקבע בפגישה אישית.

שחזורים (סתימות) לבנים

עשויים מחומרים מתקדמים בעלי יכולת קישור לחומר השן. חומרים אלו משמשים לביצוע שחזורים קדמיים ואחוריים בצבע השן לצורך השגת מראה אסתטי בחלל הפה.

סריקה דיגיטלית

טכנולוגיה מתקדמת של סריקה דיגטלית מאפשר דיוק ונוחות למטופל בעת לקיחת מידות וביצוע שחזורים מדוייקים, עמידים המותאמים אישית למטופל.

תותבות על-גבי שתלים

שיקום נשלף מלא או חלקי הנתמך על ידי שתלים.

כתרים על-גבי שתלים

במקרים של חוסר מלא או חלקי של שיניים, קיימת אפשרות לביצוע שיקום קבוע הנתמך על ידי שתלים. מספר או מיקום הכתרים והשתלים יקבע על פי המקרה בייעוץ רופאי המרפאה.

כתרים על שיניים טבעיות

טיפול המיועד לשיניים לאחר טיפול שורש או שיניים עם חסר רב של חומר שן. חומר הכתר יבחר בהתאמה אישית למטופל ולצרכי האסתטיקה והתפקוד. אנו עובדים בשיתוף פעולה עם המעבדות והחומרים החדישים ביותר באמצעות טכנולוגיה חדשנית.

אחראית תחום

פרטי התקשרות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​